Shop Mobile More Submit  Join Login
Doomy Gloomy, Skinny, and Chinny by Velexane Doomy Gloomy, Skinny, and Chinny by Velexane
1
Add a Comment:
 
:iconrababco:
rababco Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Aww, poor Nine! Here Nine, have a fez!
Reply
:icontruebluetardis:
TrueBlueTardis Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist General Artist
'Doomy Gloomy' can also be called 'The Ears', or 'The Best Doctor Ever'





All of them fir him very well.
Reply
:icontbrae:
TBRae Featured By Owner Dec 28, 2013  Student General Artist
hahah doomy gloomy fits him well. XD This is sooooooooooooo darling. :)
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Jan 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Right? Haha thank you so much! :heart: :aww:
Reply
:icontbrae:
TBRae Featured By Owner Jan 16, 2014  Student General Artist
You're so welcome!
Reply
:iconecclytennysmithylove:
Ecclytennysmithylove Featured By Owner Dec 12, 2013  Student General Artist
Also known as The Ears, The Eyebrows, and The Chin! XD
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yes! Absolutely! Haha
Reply
:iconecclytennysmithylove:
Ecclytennysmithylove Featured By Owner Dec 14, 2013  Student General Artist
ALSO known as Mr. Fantastic, Mr. Brilliant, and Mr. Cool!! XDDD
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Dec 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Omg yes! Hahaha.. also, Banana, banana.. fish finger!
Reply
:iconrolongo:
rolongo Featured By Owner Dec 2, 2013
love this

Reply
:iconsoldier-mako-eyes:
SOLDIER-Mako-Eyes Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist General Artist
9 was my first too! *well...if we want to get technical, it was 10. But 9 was the first doctor I watched more than a few episodes of*
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yay for 9! Yeah and when Hubby and I started 9.. we finished his series in like 3 days, and cried so hard! 9 in all honesty was so good.. we were so sad when it was over, took a few eps to warm up to Tennant.. and omg then we couldn't let him or Rose go! ;n; I think 11 has been the most challenging to get into for us! 9 was just SO easy to get attached to! I don't understand how people skip him!

Guh.. I just.. :heart::heart: The Doctor. c,:
Reply
:iconlonesomebookworm:
LonesomeBookworm Featured By Owner Nov 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nine is not amused. Blink meow 
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
I don't think he would be amused with the other twos antics haha.. now throw in a banana or two and he might lighten up!
Reply
:iconlonesomebookworm:
LonesomeBookworm Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:XD:
Reply
:iconliquidlein:
Liquidlein Featured By Owner Nov 29, 2013
fantastic! XD
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
:heart::heart!
Reply
:iconvelexane:
Velexane Featured By Owner Nov 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
*:heart::heart:! (colons can make or break a comment)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 28, 2013
Image Size
372 KB
Resolution
696×669
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,177
Favourites
69 (who?)
Comments
18
Downloads
7

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×